چگونه تشک را ارزیابی کنیم؟

clinic clinic

چگونه تشک را ارزیابی کنیم؟
درمان غیر جراحی انواع عارضه های ارتوپدی با تکنولوژی اسکن و پرینت سه بعدی برای اولین بار در کلینیک ما
  • انتخاب یک تشک جدید که راحت، حمایت کننده و باکیفیت باشد برای کمک به افراد مبتلا به کمردرد برای داشتن خوابی راحت در شب مهم است. و پیام های بازاریابی، تبلیغات و ویژگی های خاص می تواند خرید تشک مناسب را به چالشی تبدیل کند.

    با درک ترکیب فیزیکی تشک و آماده شدن برای پرسیدن سوالاتی در مورد فضای داخلی تشک، افراد می توانند تشک ها را به طور دقیق ارزیابی و مقایسه کنند. برخی از فروشگاه‌های تشک، مناظر بریده‌ای از فضای داخلی را ارائه می‌دهند. این کمک خوبی برای درک و سنجش کیفیت تشک است.

    اجزای اصلی یک تشک خوب
    اجزای فیزیکی زیر از ویژگی های مهم اکثر تشک های با کیفیت هستند.

    فنرها و کویل های تشک پشتیبان را فراهم می کنند
    سیم در سیم پیچ ها دارای ضخامت های مختلف است، که در آن عدد گیج پایین تر نشان دهنده سیم ضخیم تر، سفت تر و تشک سفت تر است. غلظت بالاتر کویل های فولادی ممکن است نشان دهنده کیفیت بالاتر تشک باشد، اما این بدان معنا نیست که بالاترین عدد بهترین است: بیماران باید از قضاوت خود در مورد اینکه کدام تشک برای حمایت و کمک به کاهش کمردرد مناسب است، استفاده کنند.

    روکش تشک راحتی را فراهم می کند
    علاوه بر سیم پیچ های فنری در تشک، بالشتک بالای تشک می تواند نشان دهنده کیفیت باشد. روکش تشک معمولا از موادی مانند فوم پلی اورتان، پلی استر پف کرده یا پنبه ساخته می شود. پد تشک گسترده اغلب گران تر است، اما بسیاری از مردم آن را راحت تر و ارزش هزینه اضافی را دارد.

    چگونه تشک را ارزیابی کنیم؟

    پشتیبانی و راحتی بالش را ببینید

    لایی وسط در تشک
    این نوع تشک درست زیر لایه رویه لحافی است و معمولاً با فوم ساخته می شود. هنگامی که به یک سطح از تشک نگاه می کنید، فوم های نرم تر تقریباً مرطوب به نظر می رسند در حالی که فوم های محکم تر به این سرعت باز نمی گردند. لایه بعدی تشک از پارچه پنبه ای ساخته شده است که ممکن است ضخامت آن در تشک های مختلف و حتی در یک تشک متفاوت باشد. این امر باعث می شود که تشک در برخی از نواحی به جای سایر نقاط سفت تر شود، مانند افزایش سفتی در وسط تشک.

    لایی تشک عایق
    این بالشتک روی فنرهای کلاف قرار می گیرد تا از بالای تشک احساس نشوند و همچنین کلاف ها را از آسیب رساندن به لایه های رویی تشک محافظت می کند.

    تیک تیک و لحاف کردن تشک
    لایه بیرونی تشک از تیک تیک تشکیل شده است که معمولاً از ترکیب پلی استر یا پنبه-پلی استر در یک تشک با کیفیت خوب است. روکش تشک تیک تیک را به لایه های بالایی لایی متصل می کند. بهتر است کیفیت دوخت روی دوخت تشک را بررسی کنید و به دنبال دوخت های ثابت و بدون شکستگی باشید.

    پایه تشک
    پایه تشک یا فنر جعبه سطح دیگری از حمایت را به تشک اضافه می کند. فونداسیون ها معمولاً از یک قاب چوبی یا فلزی با فنر تشکیل شده است. یک قاب چوبی ساده ممکن است تشک ها را سخت تر از یک قاب با فنر کند. پایه تشک چوبی را فقط در صورتی باید خریداری کرد که چوب آن ترک نداشته باشد و صاف باشد. شورای خواب بهتر توصیه می کند که خرید زیرسازی و تشک به عنوان ست به حفظ تشک کمک می کند.

    چگونه تشک را ارزیابی کنیم؟

    تشک های فوم
    به عنوان جایگزینی برای تشک های سنتی، برخی از انواع تشک ها به طور کامل یا بیشتر از مموری فوم یا فوم لاتکس ساخته می شوند. آنها را می توان در تراکم های مختلف خریداری کرد. برخی از تشک های فوم از چندین لایه فوم ساخته شده اند که به هم چسبیده اند در حالی که برخی دیگر دارای یک هسته فوم در مرکز هستند. تشک های فوم دارای درجات مختلف استحکام هستند تا انتخاب بیشتری را برای حمایت و راحتی پشت به افراد ارائه دهند. انتخاب بین تشک فوم و تشک سنتی بر اساس ترجیح شخصی است.

    پرسیدن سوالات، درخواست اطلاعات کتبی محصول و بررسی کامل هر تشک به بیماران کمک می کند تا مصرف کنندگان تحصیل کرده تری شوند. با پیروی از دستورالعمل های عملی برای انتخاب تشک جدید، بیماران به خوبی مجهز می شوند تا بهترین تشک را برای راحتی خواب، حمایت از پشت و کاهش کمردرد پیدا کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    درمان غیر جراحی انواع عارضه های ارتوپدی با تکنولوژی اسکن و پرینت سه بعدی برای اولین بار در کلینیک ما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *