آیا استفاده از تردمیل خوب است یا بد؟

clinic clinic

آیا استفاده از تردمیل خوب است یا بد؟
درمان غیر جراحی انواع عارضه های ارتوپدی با تکنولوژی اسکن و پرینت سه بعدی برای اولین بار در کلینیک ما
  • تردمیل ها یکی از محبوب ترین وسایل ورزشی در حال حاضر در بازار هستند و دلیل خوبی هم دارند. تردمیل ها طیف وسیعی از فواید را هم از نظر سلامتی و هم از نظر کاربردی ارائه می دهند. آنها برای دستیابی به انواع اهداف تناسب اندام بسیار مفید هستند و یک قطعه عالی از تجهیزات برای افرادی که تازه سفر سلامت خود را شروع می کنند. در زیر تنها تعدادی از فواید سلامتی زیاد تردمیل و راه هایی که می توانند به افراد در هر سطح مهارتی کمک کنند آورده شده است.

    کاهش وزن
    شاید شناخته شده ترین مزیت سلامتی تردمیل ها توانایی آن ها در کمک به کاهش وزن سریع و کارآمد باشد. تردمیل می تواند به شما در سوزاندن کالری سریعتر از سایر ورزش های هوازی کمک کند. هر چه فرد سریعتر و طولانی تر روی تردمیل بدود، سریعتر کالری می سوزاند و کاهش وزن آسان تر خواهد بود. ورزش روی تردمیل از طریق تمرینات HIIT یکی از بهترین راه ها برای کاهش سریع و ایمن چربی بدن است. با این حال، تمرینات تردمیل با شدت کمتر نیز می تواند به کاهش چربی بدن کمک کند، اگرچه نتایج ممکن است به این سرعت نباشد. پیاده روی یا آهسته دویدن در شیب یا تناوب بین دوی سرعت و دویدن نیز راه بسیار خوبی برای کاهش وزن در حین ورزش روی تردمیل است.

    سلامت قلب
    ورزش های تردمیل ورزش های قلبی عروقی استثنایی را ارائه می دهند که می تواند سلامت قلب را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. در واقع، تمرینات روی تردمیل به دلیل توانایی ثابت نگه داشتن ضربان قلب در تمام طول تمرین، یک شکل محبوب از تمرینات قلبی است. این می تواند به ویژه برای افراد مبتلا به مشکلات قلبی عروقی یا کسانی که کلسترول بالا دارند مفید باشد. تمرینات تردمیل در افزایش ضربان قلب به سطح سالم موثر هستند، بنابراین به عنوان یک تمرین گرم کردن نیز بسیار مفید هستند. افزایش ضربان قلب به سطح سالم شما را قادر می سازد تا تمرینات دیگری مانند تمرینات وزنه برداری یا سایر تمرینات قلبی را با ایمنی و موفقیت بیشتر انجام دهید.

    تون عضلانی
    مانند بسیاری از تمرینات کاردیو، یکی از مزایای اصلی تردمیل این است که چندین گروه عضلانی را درگیر می کند تا تمرینی برای کل بدن ارائه دهد. عضلات ساق پا در طول تمرین روی تردمیل بیشترین کار را تحمل می کنند، اما عضلات شکم، پشت، باسن و بازو نیز درگیر هستند. حفظ وضعیت بدنی مناسب در حین دویدن روی تردمیل، عضلات مرکزی بدن را بیشتر درگیر می‌کند و تمرینی جامع‌تر ارائه می‌دهد. علاوه بر این، ترکیب تمرینات روی تردمیل با تمرینات قدرتی سبک به درگیر شدن عضلات بازو در طول تمرین کمک می کند. بسیاری از افراد هنگام ورزش بر روی تردمیل وزنه نگه می دارند تا شدت تمرین را بیشتر کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    درمان غیر جراحی انواع عارضه های ارتوپدی با تکنولوژی اسکن و پرینت سه بعدی برای اولین بار در کلینیک ما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *