کدام ورزش ها برای کودکان مناسب تر هستند؟

clinic clinic

کدام ورزش ها برای کودکان مناسب تر هستند؟
درمان غیر جراحی انواع عارضه های ارتوپدی با تکنولوژی اسکن و پرینت سه بعدی برای اولین بار در کلینیک ما
  • سبک زندگی کم تحرک امروزه خانواده های کودکان را بدون هیچ تلاشی برای سوزاندن انرژی یا انجام هر نوع ورزش بدنی آزار می دهد. بچه ها به مدرسه می روند، به خانه برمی گردند، غذا می خورند و ساعت ها با هم روی مبل می نشینند و گوشی یا کتاب درسی در دست دارند و از حرکت امتناع می ورزند.

    چاقی یک علت فزاینده نگران کننده است، و همینطور سایر بیماری های سبک زندگی مانند فشار خون، بیماری قلبی و دیابت. چند سال پیش، شما نمی شنوید که بچه ها از هیچ گونه بیماری سبک زندگی رنج می برند. با این حال امروزه موارد فزاینده ای داریم که کودکان در سنین بسیار پایین به چنین بیماری هایی مبتلا می شوند. دلیل اصلی این امر فقدان یک سبک زندگی سالم است. بچه‌ها انرژی طبیعی در درون خود دارند، که برای داشتن نمودار رشد سالم باید روزانه از آن استفاده شود. با این حال، با توجه به اینکه والدین کار می‌کنند و زمانی برای نظارت بر فعالیت‌های بچه‌هایشان ندارند، به اکثر بچه‌ها تبلت یا گوشی یا کارتون داده می‌شود تا خودشان را مشغول نگه دارند.

    پیش از این، حتی بدون تجهیزات مناسب، اکثر بچه‌ها در کوچه‌ها به بازی های مانند فوتبال و والیبال و.. مشغول میشدند‌.

    قبلاً بچه‌ها برای فعال ماندن، بازی‌های پر جنب و جوش را طراحی می‌کردند مانند مسابقات دو، دزد و پلیس بازی و بسیاری دیگر. اما بچه‌های امروزی عملاً نمی‌دانند به چه نوع بازی‌هایی باید مشغول شوند و به نظر می‌رسد که بیشتر با بازی‌های موجود در رایانه یا گوشی موبایل مرتبط هستند. والدین اکنون احساس می کنند که باید آنها را به زور وارد فعالیت های بدنی کنند تا مبادا قربانی هر گونه بیماری سبک زندگی شوند که بعداً برای زندگی آنها مضر باشد.

    ورزش های برتر برای کودکان

    کدام ورزش ها برای کودکان مناسب تر هستند؟

    فعالیت‌ها و بازی‌های ورزشی برای کودکان منبعی برای رشد مهارت‌های فراگیر مورد نیاز برای حمایت از آنها در طول زندگی است. امروزه نیاز فزاینده‌ای برای کودکان وجود دارد که در فعالیت‌های بدنی شرکت کنند تا با تأثیرات فناوری که در زندگی آن‌ها نفوذ کرده و پیامدهای فاجعه‌باری دارد مقابله کنند. به برترین بازی‌های ورزشی در فضای باز برای بچه‌ها نگاهی بیندازید تا به آنها کمک کنید سبک زندگی سالمی داشته باشند.

    1.فوتبال

    فوتبال یکی از محبوب‌ترین و یکی از بهترین ورزش‌ها برای بچه‌ها محسوب می‌شود. ورزشی که می‌توان آن را از چهار سالگی به بچه‌ها آموزش داد‌. ستارگان فوتبال جهان نیز هجوم آدرنالین مرتبط با این ورزش را ایجاد کرده اند.

    چگونه به نفع فرزند شما خواهد بود؟

    این بازی ، کار تیمی، انصاف، نظم و انضباط را تسهیل می کند و مزایای فیزیکی زیادی دارد. باعث تقویت عضلات، انعطاف پذیری، هماهنگی، کنترل وزن و استقامت قلبی عروقی می شود. شعبده بازی با توپ باعث بهبود مهارت پا، به دست آوردن تعادل و بهبود پایداری قلب و عروق می شود.

    2.شنا

    یک ورزش عالی برای مقابله با ترس از ارتفاع و آب و همچنین ورزشی که با یک بار آموختن، هرگز فراموش نخواهد شد. این کمک می کند تا توانایی فرزندتان را به صورت تکی و بدون رقابت با کسی توسعه دهید.

    چگونه به نفع فرزند شما خواهد بود؟

    شنا با آموزش کنترل تنفس در آب، قدرت ریه را بهبود می بخشد و همچنین با تمرین سبک های مختلف سکته، قدرت عضلانی را بهبود می بخشد.

    3.دوچرخه

    همه بچه ها دیوانه دوچرخه هستند و دوست دارند دوچرخه داشته باشند. چرا آن را به ورزشی تبدیل نکنیم که حس آزادی، استقلال و غرور را القا کند. با انواع مختلف دوچرخه های موجود، اکنون می توانید با کودک خود در اشکال مختلف فعالیت های دوچرخه سواری شرکت کنید.

    چگونه به نفع فرزند شما خواهد بود؟

    اولین چیزی که کودک از دوچرخه سواری می آموزد ایمنی جاده و استقامت است. از نظر اجتماعی آنها صبر، انضباط و عزت نفس را می آموزند. با این حال، فواید فیزیکی بیشتر از مزایای اجتماعی است. دوچرخه سواری قدرت پاها، بهبود تعادل، کنترل وزن و تقویت عملکردهای قلبی عروقی را بهبود می بخشد.

    4.اسکیت

    اگرچه اسکیت کمی گران است، اما امروزه محبوبیت اسکیت در بین بچه‌ها رو به افزایش است، و چندین حرفه‌ای وجود دارند که این ورزش را به صورت ساختاریافته آموزش می‌دهند. این یک فعالیت عالی برای کودکان است که در آن شرکت کنند.

    چگونه به نفع فرزند شما خواهد بود؟

    اسکیت باعث افزایش صبر و هماهنگی می شود. بدن چابکی ایجاد می کند، قدرت عضلانی را افزایش می دهد، آمادگی قلبی عروقی را بهبود می بخشد و به تعادل بدن کمک می کند.

    5.بسکتبال

    این ورزش یک راه عالی برای درگیر کردن بچه های خجالتی برای بازی با یک تیم است، این ورزش فواید زیادی دارد.

    چگونه به نفع فرزند شما خواهد بود؟

    بچه ها یاد می گیرند که بدن خود را از طریق دفاع و حمله کنترل کنند. پاس‌های سریع باعث بهبود تفکر می‌شود و دریبل زدن توپ هماهنگی چشم و پا را تشویق می‌کند. دویدن با توپ قدرت عضلانی را بهبود می بخشد و چابکی را توسعه می دهد.

    6.دو

    یک فعالیت عالی که امروزه با برگزاری مسابقات ماراتن توسط چندین سازمان محبوبیت زیادی به دست آورده است، این یک فعالیت عالی برای بچه ها نیز می باشد. بدون هیچ هزینه ای، ورزش یکی از بهترین ورزش هایی است که بچه ها می توانند انجام دهند.

    چگونه به نفع فرزند شما خواهد بود؟

    دویدن باعث تمرکز، استقامت، بهبود قدرت عضلانی و همچنین تناسب اندام قلبی عروقی می شود. جلسات تمرینی منظم باعث ایجاد ایمنی و تقویت قدرت ریه در کودکان می شود و در نتیجه خطر سرماخوردگی و آنفولانزای معمولی را کاهش می دهد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۷ رای
    درمان غیر جراحی انواع عارضه های ارتوپدی با تکنولوژی اسکن و پرینت سه بعدی برای اولین بار در کلینیک ما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *