داستان لورن و پروتز زیبایی سیلیکونی

clinic clinic

داستان لورن و پروتز زیبایی دست
درمان غیر جراحی انواع عارضه های ارتوپدی با تکنولوژی اسکن و پرینت سه بعدی برای اولین بار در کلینیک ما
  • پروتزهای زیبایی چی هستند

    پروتزهای زیبایی که به عنوان ترمیم های سیلیکونی سفارشی نیز شناخته می شوند، دستگاه های مصنوعی غیرفعال هستند. آنها را منفعل می نامند، زیرا برخلاف دستگاه های بدن و میوالکتریک، حرکت فعال ندارند. در تصویر پایین، بیمار ما لورن اسکراگز کندی را در مراسم عروسی خود مشاهده می کنید. لورن از ترمیم سیلیکونی سفارشی زیر آرنج خود برای این مراسم در سمت چپ خود استفاده کرد. ما می دانیم که تشخیص آن سخت می باشد – و این موضوع خبر خوبی است!

    پروتزهای زیبایی

    پروتزهای زیبایی از یک دستکش سیلیکونی شفاف سفارشی ساخته شده اند که به شکلی است که با جزئیات بالا با دست آسیب دیده مطابقت دارد و می تواند شامل چین و چروک، رگ، بند انگشت و ناخن باشد. سپس سیلیکون شفاف توسط یک هنرمند رنگ آمیزی می شود تا کاملاً با رنگ پوست موجود، موهای بدن، کک و مک و سایر ویژگی های طبیعی فرد مطابقت داشته باشد – خالکوبی و سایر آثار هنری منحصر به فرد را نیز می توان برای فرد گنجاند.

    اگر بیمار به این نتیجه رسیده باشد که پروتز زیبایی چیزی است که به او کمک می کند تا به بهترین شکل به اهداف خود دست یابد و به زندگی خود ادامه دهد، ما این فرآیند را با یک سری برداشت و اسکن از انگشت، دست یا بازوی آسیب دیده ،شروع می کنیم. در مرحله بعد، ما با هنرمندان خبره ای کار می کنیم که ؛ یک قسمت از دست رفته بدن را برای تطبیق با دست یا بازوی فرد مجسمه سازی می کنند.

    سیلیکون برای مطابقت با عقربه صوتی مدل سازی شده است:

    پروتزهای زیبایی
    پروتزهای زیبایی

    هنرمندان ما با زحمت زیاد رنگ ها و ناخن ها و چین و چروک ها را اضافه می کنند تا اینکه:

    داشتن یک وسیله آرایشی؛ مزایای متعددی دارد. داشتن بازو/دست/انگشتی که شبیه به قسمت سالم بدن فرد باشد می‌تواند مزایای روانی اجتماعی زیادی را برای کاربر فراهم کند.

    علاوه بر این؛ این پروتزها سبک وزن هستند. آنها ممکن است با فراهم کردن سطحی برای تثبیت یا حمل اشیا، توانایی های فرد را بهبود بخشند.

    ترمیم جزئی دست

    این دستگاه ها همچنین می توانند به ایجاد تقارن برای بدن فرد کمک کنند. داشتن یک وسیله مصنوعی می‌تواند به بازو یا دست آسیب‌دیده اضافه کند و به بازگشت فرد به وضعیتی نزدیک به حالت طبیعی آناتومیکی کمک کند

    می‌تواند به تعادل فرد در صورت قطع عضو در بالاتنه و کمک گرفتن در قطع جزئی دست یا انگشت یاری رساند. این دستگاه همچنین می‌تواند از قسمت آسیب‌دیده بدن محافظت کند – اندام‌های باقی‌مانده اغلب سطوح مختلفی از حساسیت را تجربه می‌کنند .

    دو مزیت دیگر: بر خلاف بسیاری از دستگاه‌های مجهز به بدنه مکانیکی، هیچ باتری برای شارژ در شب مانند دستگاه های میوالکتریک وجود ندارد.

    پروتزهای زیبایی
    پروتزهای زیبایی

    این انگشت‌ها، دست‌ها و بازوها به‌طور چشمگیری واقعی به نظر می‌رسند. علیرغم واقع گرایی، آنها حرکت نمی کنند و مانند یک اندام آناتومیک حس گری ندارند و این می تواند برای یک غریبه که دستش را برای لمس یا تکان دادن دست دراز می کند، شگفتی ایجاد کند.

    با این حال، شما کنترل را در دست دارید و می توانید دست دیگر خود را دراز کنید یا با اعتماد به نفس دست مصنوعی خود را با لبخند نشان دهید و توضیح دهید که یک پروتز شگفت انگیز و بسیار واقعی دارید – این به معنای واقعی کلمه یک اثر هنری پوشیدنی است!

    برای اطلاعات بیشتر، مقالات مرتبط را اینجا ببینید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    درمان غیر جراحی انواع عارضه های ارتوپدی با تکنولوژی اسکن و پرینت سه بعدی برای اولین بار در کلینیک ما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *