چند نمونه از کمربند های طبی پر کاربرد برای مشکلات کمر را بشناسید

• کمربند های طبی پرکاربرد برای کمردرد

آیا شما در حال برنامه ریزی جراحی ستون فقرات هستید یا این که با کمردرد دست و پنجه نرم می کنید ؟  یا نیاز به اصلاحاتی برای یک اختلال ستون فقرات مانند اسکولیوز دارید ؟ کلینیک تخصصی فرامرز ارتزهای نخاعی را  با کمربند های طبی به صورت سفارشی و متناسب با نیازهای شما ارائه می دهد.

در کلینیک تخصصی فرامرز ، مراقبت عالی از بیمار در اولویت شرکت است. تیم تخصصی ما متشکل از افراد متخصص و باتجربه ای است که مهارت ارائه راهکارهای ارتزایی موثر را برای شما دارند. تیم پزشکان ما به طور مستمر در تلاشند تا از طریق تحقیق و آموزش مراقبت های لازم را ارتقا دهند.

کلینیک تخصصی فرامرز مفتخر است کمربند های طبی را با اسکن و پرینت سه بعدی برای اولین بار در ایران بدون قالب گیری با دقت یک دهم میلیمتر انجام می دهد.

معرفی 5 نمونه از پر کاربرد ترین کمربند های طبی برای کمردرد

کمربند TLSO:

کمربند طبی tlso برای کمردرد

کمربند طبی tlso برای تثبیت ستون فقرات پس از جراحی یا ترمیم مهره های شکسته استفاده می شود.

کمربند TLSOنیمه سخت:

کمربند نیمه سخت tlso برای آسیب دبدگی نخاع

این کمربند طبی نیمه سخت پوشش کمتری نسبت به TLSO با قالب بالا دارد ، و همچنین ممکن است پس از آسیب نخاعی استفاده شود.

کمربند LSO نیمه سخت:

کمربند طبی lso برای درمان آسیب دیدگی به کمر

کمربند طبی lso کوتاه تر از TLSO و از زیر دنده های شما شروع می شود. پس از جراحی کمر یا آسیب دیدگی ، انعطاف پذیری بیشتری را به شما می دهد.

کمربند CTLSO:

کمربند های طبی LSO و TLSO قالب گیری شده حرکات را محدود کرده و استرس را بر روی ستون فقرات کاهش می دهد و پشتیبانی نیمه سخت می کند اما این بریس ها با فرم دادن به پانل های پلاستیکی که توسط بندهای پارچه ای ثابت نگه داشته می شوند ، برای هر بیمار متناسب است.

کمربند HALO:

کمربند طبی halo بالاترین سطح تثبیت را برای ستون فقرات فوقانی ارائه می دهد. پین های جمجمه یک حلقه یا “هاله” به سر شما متصل می کنند و تکیه گاه های فلزی آن قسمت را به یک مهاربند قالب دار در قسمت فوقانی پشت و سینه متصل می کنند.

انواع دیگر کمربند های طبی

انواع متفاوت دیگری از کمربند های طبی و راحتی وجود دارد که از حوصله بحث ما خارج خواهد بود. این کمربند های طبی در تمامی عارضه های مختلف از قوز کمر تا چرخش و دیسک های شدید ستون فقرات استفاده میشوند. فراموش نکنید که پزشکی مدرن در شخصی سازی خلاصه میشود و ساخت کمربند های طبی اختصاصی بیماران چیزی است که تفاوت ها را در روند درمان رقم خواهد زد. زمان پوشیدن کمربند های پیش ساخته آماده بازاری در بسیاری از کشور های دنیا به سر آمده و تکنولوژی ناجی جدید علم پزشکی در کوتاه کردن روند درمانی شده است.

خدمات ما در ساخت انواع کمربند طبی

کلینیک ارتوپدی فنی فرا مرز با استفاده از تکنولوژی اسکن و پرینت سه بعدی مبادرت به ساخت انواع کمربند طبی و بریس های مخصوص عارضه های مختلف ناحیه کمر میکند. این کمربند ها بدون نیاز به قالبگیری و پس از اسکن سه بعدی پزشکی بدن بیماران و طراحی کامپیوتری مسئول فنی توسط دستگاه های پرینتر سه بعدی پزشکی به صورت اختصاصی برای بیماران ساخته میشوند.

تاثیر کمربند طبی در کمردرد

زیبایی بیشتر، تاثیر درمانی بسیار بالاتر، سبکی و دقت از جمله مزیت های کمربند های سه بعدی نسبت به روش های دستی قدیمی ساخت کمربند ها است.

تمامی افرادی که عارضه های مختلف خفیف مثل دیسک های اذیت کننده تا موارد شدید مثل اسکولیوز های خطرناک دارند گزینه های این کمربند های طبی  مخصوص هستند.

راهنمای بیشتر:

خدمات ما