کدام کشورها سالمترین مردم را دارند؟

clinic clinic

درمان غیر جراحی انواع عارضه های ارتوپدی با تکنولوژی اسکن و پرینت سه بعدی برای اولین بار در کلینیک ما
  • کدام کشورها سالمترین مردم را دارند؟

    ۱۰_ اسرائیل:

         مردم اسرائیل رژیم غذایی سرشار از سبزیجات، ماهی تازه و غذاهای کمچرب دارند. آخرین تحقیقات نشان میدهد که این کشور کمترین میزان مرگ و میر به دلیل چاقی و میزان مازاد کلسترول در جهان را دارد.
         نکته باور نکردنی راجب اسرائیلی ها این است که با افزایش سن رژیم غذایی افراد سالم تر و سالم تر میشود مثلا یک فرد ۶۵ ساله اسرائیلی رژیم غذایی مقوی و سالمتری نسبت به یک فرد ۵۰ ساله هموطنش دارد!

    ۹_ نروژ:

         اگرچه اطلاعات سلامت مردم این کشور به اندازه بقیه کشور های این لیست شفاف و در دسترس نیست اما در سال ۲۰۲۰ نروژ وارد ده کشور سالم دنیا شد.
         نروژی ها این موهبت را مدیون آب و هوای بسیار سالم خود هستند اما همین دلایل هم برای امید به زندگی ۸۳ ساله مردم این کشور کافی است.
         تحقیقات اخیر نشان داده که مناظر طبیعی زیاد و زیبای این کشور در میزان سلامت این مردم نیز موثر بوده است!

    ۸_سنگاپور:

         مردم سنگاپور علاقه زیادی به خوردن غذاهای خیابانی و دوره گرد دارند، اما ورزش مناسب و تایم آزاد کافی که دپلت این کشور برای شهروندانش در نظر گرفته این عادت بد را جبران کرده و سنگاپور را به عنوان یکی از سالم ترین کشور های آسیایی معرفی میکند. شاید وضعیت اقتصادی مناسب و راحت در سلامت مردم این کشور بی تاثیر نباشد.

    ۷_استرالیا:

         کافیست که در اینستاگرام به مناظر و سواحل این کشور و صبحانه های کامل و پر زرق و برق مردم این کشور دقت کنید تا دلیل رتبه ۷ بودن این کشور را بیابید.
         مردم این کشور به همان اندازه که عاشق گشت و گذار در بیرون از خانه هستند عاشق استفاده از غذاهای مغذی و سالم نیز هستند. این رفتار تقریبا مانند یک فرهنگ در استرالیا جا افتاده و برای رساندن این کشور به رتبه ۷م کافی است.

    مطالب زیر به شما پیشنهاد میشود:

    نشستن صحیح هنگام رانندگی به چه شکل است؟

    راهنمای جامع انتخاب کفش مناسب

    ۶_سوئد:

         رژیم غذایی مردم سوئد غنی از چربی های مفید و خالی از کربوهیدرات های سنگین است.۵۰ درصد مردم این کشور روزانه تایم زیادی پیاده روی میکنند و تقریبا ۳۰ درصد آنها برای تمامی کارهای روزانه از دوچرخه استفاده میکنند.
         سوئد دومین کشور اسکاندیناوی در این رده بندی است و امید به زندگی خارق العاده ۸۲ سال این کشور سرد را به رتبه ۶م این لیست رسانده است.

    ۵_سوئیس:

         سوئیس بهترین سیستم درمانی دنیا را برای مردم خود فراهم کرده و امید به زندگی ۸۴ ساله نتیجه اهمیت دولت این کشور به سلامت مردم خود بوده است.
         فاکتورهای دیگر موثر در سلامت مردم این کشور را وضعیت اقتصادی مناسب، آب و هوای پاکیزه، میزان بسیار پایین جرم و جنایت و وضعیت مناسب شرایط کار در این کشور میدانند.
    مردم این کشورعلاقه زیادی به ورزش های زمستانی دارند و شاید اسکی کردن فاکتور سلامت مردم سوئیس باشد. آمار کمی از میزان آرایش صورت میکروبلیدینگ، تتو و … در این کشور بدست آمده است.

    ۴_ژاپن:

         به دلیل هماهنگی بالای رژیم سالم و ورزش های روزانه ژاپن پیرترین کشور دنیا با نسبت یک سوم جمعیت بالای ۶۵ سال است و همین آمار برای بودن این کشور در رنک سلامت ترین مردن دنیا کفایت میکند. فرهنگ این کشور در مزمت پرخوری نیز در سلامت مردم این کشور نقش بسزایی داشته است.

    3_ایسلند:

         آب و هوای پاکیزه و غذاهای مناسب این منطقه کافی بوده تا ایسلند به جایگاه سوم سالمترین مردم دنیا برسد. مردم این کشور بسیار فعال بوده و بیشتر تایم خود را خارج از خانه میگذرانند. از طرف دیگر استفاده زیاد از ماهی ها و غذا های دریایی و گوشت های تازه امید به زندگی ۸۰ ساله را برای مردم این کشور کوچک به ارمغان آورده است.

    ۲_ایتالیا:

         کودکانی که در ایتالیا متولد میشوند میتوانند انتظار زندگی پس از دهه هشتم زندگی را داشته باشند. در سرزمین پیتزا و پاستا ها اغلب مردم لایف استایل فعالی دارند. رژیم غذایی سرشار از سبزیجات و روغن زیتون سلامتی ایتالیایی ها را تضمین کرده است.

    ۱_اسپانیا:

         مردم این کشور برای مدت ها سالم ترین مردم دنیا بوده اند. وقتی حرف از پخت غذا میشود تازگی و محلی بودن مواد غذایی حرف اول را برای مردم اسپانیا میزند.
         غذای مردم این کشور سرشار از سبزیجات، گوشت تازه، شراب قرمز و روغن زیتون است. جالب است بدانید که اسپانیا کمترین میزان مصرف فست فود در اروپا را نیز دارد.
         خواب نیمروزی جزو فرهنگ مردم اسپانیا است که طبق تحیقات انجام شده تاثیر بسزایی در سلامت مردم این کشور داشته است.

    برای مشاوره و دریافت نوبت با ما تماس بگیرید.

    مقالات زیر پیشتر به شما تقدیم شده است : 

    پرینت سه بعدی کفی چیست و چرا بسیار کارآمد است؟

    راهنمای جامع انتخاب کفش مناسب

    عمل کاشت اندام مصنوعی

    مرز هایتان را جابجا کنید…

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۸ رای
    درمان غیر جراحی انواع عارضه های ارتوپدی با تکنولوژی اسکن و پرینت سه بعدی برای اولین بار در کلینیک ما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *