پرینت سه بعدی کفی چیست و چرا بسیار کارآمد است؟

clinic clinic

درمان غیر جراحی انواع عارضه های ارتوپدی با تکنولوژی اسکن و پرینت سه بعدی برای اولین بار در کلینیک ما
  • برای این که بتوانید  در  صدر رشته ورزشی خود فعالیت داشته باشید ، چه بخواهید آخر هفته برای یک دویدن معمولی بروید ، یا برای این که بتوانید بر یک آسیب غلبه کنید ، کفی های طبی می توانند راه حل مناسبی برای درد و ناراحتی شما باشند.

    امروزه ورزش و لایف استایل فعال نیاز جامعه های انسانی است و کفی های طبی همه جا در ساحل ، کوه بالا ، در بوته ، پیاده روی در یک مسیر ، ورزش یا هر کجا از فعالیت لذت میبرید به همراه شما خواهد بود.

    اما اگر بدن شما بخواهد شما را از انجام این میزان فعالیت  باز دارد، چطور؟

    راه حل چیست؟

    درک راه رفتن یا دویدن یکی از مواردی است که می توانید با استفاده از آن یک راه حل موثر متناسب با سبک زندگی خود ارائه دهید. ما در کلینیک  تخصصی فرامرز  می توانیم نحوه راه رفتن یا دویدن را تجزیه و تحلیل کنیم و یک راه حل عالی برای کمک به تحرک شما ارائه دهیم.

    بر اساس تجزیه و تحلیل حرکت شما (بیومکانیک) ، ما می توانیم یک جفت کفی طبی سه بعدی طراحی شده ایجاد کنیم تا به اصلاح الگوی راه رفتن شما کمک کند، نیرو را در کف پای شما به میزان برابر پخش کرده و حرکت شما را کارآمدتر و راحتر می کند.

     پرینت سه بعدی کفی چیست و چرا بسیار کارآمد هستند؟

    تجزیه و تحلیل راه رفتن چگونه کار می کند؟

    نکته مهم این است که شما می توانید در اینجا در ارتز فعال تحت تجزیه و تحلیل بیومکانیکی قرار بگیرید. با استفاده از پیشرفته ترین فناوری آزمایشگاه ، به سادگی نیاز داریم که از روی چیزی که شبیه یک حصیر ساده روی زمین است قدم بزنید.

    اما این فقط یک حصیر ساده نیست!.در واقع یک صفحه نیرو است که با دو دوربین پرسرعت ترکیب شده و حداکثر 500 فریم در ثانیه ضبط می کند. این حرکت دقیق پاهای شما و چگونگی همسویی آنها با بقیه بدن هنگام حرکت را تجزیه و تحلیل می کند. بر اساس آن تجزیه و تحلیل ، ما می توانیم یک کفی سفارشی ایجاد کنیم که مخصوص پا و پای شما طراحی شده است.

    کفی های چاپ سه بعدی چیست؟

    چاپ سه بعدی دیگر در حوزه داستان های علمی تخیلی نیست ، این تکنولوژی امروزه باعث جهش عظیمی در زمینه پزشکی شده است ، درست مانند تغییری که میتواند در عملکرد ورزشی شما به وجود بیاورد!

    کفی های چاپی سه بعدی از پلی آمید فوق سبک با درجه بالا ساخته شده اند و طول عمر آنها 3 برابر بیشتر از ارتزهای معمولی است. آنها در حدود 10 ناحیه تشریحی پای شما طراحی شده اند که هر کدام در جهت خاصی برای اصلاح الگوی راه رفتن شما چاپ شده اند. با توجه به پاها و نتیجه دلخواه ، هر منطقه با سختی مختلفی چاپ می شود ، که آنها را کاملاً مختص شما می کند.

    این نوع کفی طبی  روی چاپگر لیزری سه بعدی چند جهته در کلینیک ما تولید می شود. این فناوری به قدری پیشرفته است که در حال حاضر فقط چندین مورد از این چاپگرها در سراسر جهان وجود دارد! هر چند تکنولوژی پیشرفته ما مساوی با تأخیر نیست و کفی های شما در فاصله بیش از 2 هفته از قرار ملاقات در  دسترس شما خواهند بود.

    مراحل ساخت کفی های سه بعدی ما

    پس از ورود به مطب مسئول فنی از شما تاریخچه فعالیت و نوع کار شما را خواهد پرسید. او از شما میپرسد که آیا درد و ناراحتی خاصی در نواحی مختلف بدن خود دارید یا نه. پس از یک معاینه دقیق راه رفتن شما توسط دستگاه آنالیز راه رفتن اسکن خواهد شد.

    اطلاعات دریافتی از فشار و زوایای پای بیمار از دستگاه آنالیز راه رفتن

    پس از آن بدن شما به صورت کامل اسکن سه بعدی میشود تا زوایای مختلف مفاصل و شکل کامل ایستادن شما به دست آید. هرگونه ایراد در زوایای مفاصل شما مصل گودی بیش از حد کمر در طراحی کفی شما توسط مسئول فنی کلینیک در نظر گرفته خواهد شد تا با اصلاح آن توسط کفی احساس بهتری داشته باشید و در طولانی مدت از عوارض عارضه ها فرار کنید.

    بعد از تمامی این اتفاقات پزشک ما از شما میخواهد که به صورت درازکش بر روی تخت معاینه دراز بکشید و از حرکت دادن پا های خود جلوگیری کنید. در این زمان مسئول فنی پروسه چند ثانیه ای از اسکن دقیق سه بعدی کف پای شما را آغاز خواهد کرد. این اسکن به مسئول فنی اجازه میدهد که از کف پای شما به عنوان زمین بیس برای طراحی کفی استفاده کند تا کفی بیشترین تطابق را با کف پای شما داشته باشد. این موضوع را به وضوح در اولین قدم های خود درک خواهید کرد.

    اسکن سه بعدی کف پای بیماران

    پس از این مرحله شما مطب را تا زمان تحویل کفی خود ترک میکنید و پزشک شما طراحی کفی شما را با استفاده از نرم افزار های مخصوص پزشکی آغاز میکند. تمامی اطلاعات و آنالیز های مراحل قبل در طول این طراحی مورد استفاده قرار میگیرند تا کفی مخصوص شما طراحی شود.

    طراحی سه بعدی کفی طبی

    مرحله آخر مرحله پرینت سه بعدی کفی شماست که در این مرحله پزشک شما فایل طراحی شده را با دستگاه به اشتراک میگذارد و دستگاه شروع به چاپ سه بعدی کفی شما میکند که ممکن است یک شبانه روز کامل به طول بینجامد.

    پرینت سه بعدی کفی طراحی شده

     

    چه مزایایی دارد؟

    کفی های داخلی ممکن است پشتیبانی مناسبی برای اصلاح مشکلات راه رفتن که شما تجربه می کنید فراهم نکند. این جایی است که کفی های چاپ سه بعدی واقعاً ارزش خود را ثابت می کنند. شما به طیف وسیعی از محصولات از قبل ایجاد شده متکی نیستید. آنها به طور خاص برای پای شما چاپ شده اند و به گونه ای طراحی شده اند که از شما پشتیبانی می کنند در جایی که بیشتر به آن نیاز دارید.

    زیره های چاپ سه بعدی به ما امکان افزودن اجزای بیشتری به یک کفی را می دهد. این بدان معنی است که ما می توانیم چندین نقطه فشار را به طور همزمان پشتیبانی کنیم پشتیبانی اضافی می تواند به بهبود سریعتر آسیب های موجود کمک کند یا به شما کمک می کند تا از آسیب دیدگی کامل جلوگیری کنید.

    از آنجا که این کفی های باریک و متناسب فقط برای شما ساخته شده اند ، راحت ترین کفی هایی هستند که می توانید بپوشید. به این معنی که شما می توانید در انجام هر فعالیتی که می خواهید آزاد باشید. جای نگرانی نیست که فردا ، هفته آینده یا سال دیگر چه احساسی خواهید داشت.

    و اگر به یک جفت دوم نیاز دارید ، می توان آنها را بدون تأخیر و بدون اختلاف ایجاد کرد – هر بار دقیقاً مطابقت دارد.

    بنابراین اگر در حال حاضر درد یا ناراحتی دارید یا می خواهید عملکرد خود را بهبود ببخشید. کلینیک تخصصی فرامرز می تواند شما را از طریق آزمایشگاه راه رفتن هدایت کند تا کشف کند چه چیزی ممکن است باعث بروز مشکل شما شود. برای رزرو وقت امروز تماس بگیرید.

    خدمات ما

    کلینیک ارتوپدی فنی فرا_مرز با استفاده از بروزترین تکنولوژی های دنیا مانند آنالیز راه رفتن، اسکن سه بعدی و طراحی سه بعدی پزشکی توانایی ساخت انواع کفی، صندل و کفش های اختصاصی راحتی و درمانی را با استفاده از پرینترهای سه بعدی پیشرفته داراست. تمامی این ها پس از معاینه مسئول فنی و مطابق نیاز شما به صورت اختصاصی و مخصوص شما ساخته خواهد شد.
    افرادی که پس از کار احساس ضعف و خستگی زیادی میکنند، ورزشکارانی که از آسیب های پی در پی خسته شده اند، خانم های بارداری که انواع درد های کف پا را تحمل میکنند و حتی افرادی که فقط راحتی بیشتری در کفش های خود نیاز دارند گزینه های استفاده از کفش و کفی سه بعدی و شخصی ساز هستند.
    برای مشاوره و دریافت نوبت با ما تماس بگیرید.
    مرز هایتان را جابجا کنید…

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    درمان غیر جراحی انواع عارضه های ارتوپدی با تکنولوژی اسکن و پرینت سه بعدی برای اولین بار در کلینیک ما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *